Wednesday, December 17, 2008

1st tme aku peg kje lmbt


Assalamualaikum warahmatullahiwabarakatuh.........
mla2 tngk dlu gmbr bdak kcik 2...tringt lak aku cter seram thai LONG KONG....
pose ni sma cm nnek tu tngh mkn kucing(kalo xsilap la)
ok..cter sterusnye....
jam kul 9.30pg...
aku dgn brshaja bngun dr tido brsiap2 untk mngerjakn dri....
dng mrebus air...sempat lag aku buat air nescafe...mnum steguk 2...
dgn mnyetat kapcaiku yg nmpk agk berumur tap msih agk power lag , trus mmbonceng ke tmpt kje aku...smpai di simpang aku tngok mkcik jual nsi lemak xde..maka xde la srapan pg ni..
smpai shaja tmpat mnumbuk kad(punch kad) aku trus tumbuk..lalu tertera pkul 9.50 kaler merah.
seseorg mnegurku knapa lmbt hr ni...seraya berkata.."ap slahnye skali skala dtng lmbt..slalu dtng awl jer...nk mrasa gak dtng lambt" bru skrng aku rsa...tap xrsa ap2 pun ..cm biase jer...
pd mlmnye aku trus wat blog ni...& inilah hsilnye....hahahaa..
2la cter aku utk hri ni...

2 comments:

nurulshari said...

1st tyme? huhuhu.
baguih2..
lun da bertime-time dtg keje lambat. otai dak? hahha

cakerakerassata said...

ek eleh...
lun da mmng cm 2...da biasa xpe r..
cm org insan yg baik hati & sntiasa mgikut peraturan ni lain skit..haha